Unrel

22.07.2007., nedjelja

Seed of Chucky (2004)

Trailer
Režija: Don Mancini
Scenarij: Don Mancini
Uloge: Brad Dourif,Jennifer Tilly,Billy Boyd,Redman,Hannah Spearritt,John Waters...
Žanar: Komedija, Horror
Imdb
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Priča: Nakon što bivaju probuđeni iz dubokog sna koji je trajao dobrih 6 godina, Chucky i Tiffany ,ponovno odluče krenuti u masovni pohod na ubojstva s namjerom da napokon izađu iz tijela lutki i započnu novi život. No dogodi se stvar na koju oni nisu računali, a to je ni više ni manje nego- njihovo vlastito dijete. Isprva oduševljeni spoznajom da imaju dijete, Chucky i Tiff pomisle da im je život napokon krenuo s prave noge, no ubrzo im se dogodi najgora moguća stvar koja može zadesiti dvije najstravičnije lutke- njihov sin ili kćer je totalno suprotno od ubojice, točnije- njihov sin je anđelčić. Ljuti i bijesni, Tiff i Chucky odluče napraviti sve što je u njihovoj moći da Glen/Glenda postane zao/zla, no ono što nisu očekivali je to da je Glen/Glenda pun/a iznenađenje, a da li su oni spremni otkriti kakvih?
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

O filmu: Peti dio je režirao ovaj put scenarist svih djelova Child's play serijala Don Mancini. Mogu reči da nije baš neki redatelj. Početna scena iz FPS perspektive je odlična , no ostatak filma je dosta slabo izveden. Njegov scenarij i priča nisu me isto oduševili. Sama ideja da Chucky dobije sina je jednostavno bila užasna i gotovo mi uništila cjeli film. Sama se radnja večinom vrtila oko njihovog djeteta ,a njihovo djete je užasan lik, zato jer nema uopče smisla za humor i nije zabavan,nego dosadan je lik za kojeg me briga i glas koj mu daje Billy Boyd(lik koj glumi Pippina u Gospodaru prstenova) koj ima nekak malo iritantan glas. Kaj večinom hoću reči prisutnosti Chuckya i njegovih fora, u ovom filmu ima manje nego u prošla tri djela ,a sama priča nije dovoljno zanimljiva i dobra da nadoknadi nedostatak Chuckya. Zapravo osjetio sam da Chucky nema neku veliku ulogu u filmu. Više sam vremena morao gleadati i slušati njegovu ženu, sina i Jennifer Tilly. Uživao sam u scenama sa Chuckyem i u njegovim forama poput štosa sa Britney Spears,tj.kad ona u svom autu pretekne Chuckya i pokaže mu prst,pa ovaj popizdi i gurne ju u provaliju uz line "ups i didit again",a dobar je i štos kad Chucky sjekirom razvali dio vrata pa proviri kroz rupu u vratima(baš kao i Jack Nicholson u Isijavanju),te umjesto očekivanog Here's Chucky kaže "sad mi fakt ne pada ništa pametno za reči". Sam film je postao parodija sa dosta krvi ,a horror elemenata uopće nema u filmu. Što se tiće šala neke su dobre ,a neke nisu . Svekupno nisam bio previše impresioniran s obzirom da je ovo horror zajebancija ,jer ostali filmovi ovog žanra koje sam gledao su imali bolje fore. Zabavan film je , ali prošli djelovi su mi bili zabavniji za pogledat.

Uglavnom dosta blesava i nezanimljiva priča,cijelu stvar zapravo izvlače dobri i zabavni Chuckijevi dijalozi kojih nema baš puno. Po meni najlošiji dio u serijalu , ali da se pogledati i trebao bi dobar većin fanova serijala.
Ocjena 3/5

Sam kraj filma je ostavio mjesto za još jedan nastavak, sam scenarist Don Mancini je ćak rekao da želi napraviti šesti nastavak. Plan mu je bio da šesti film bude mjuzikl , no samu ideju je srečom odbacio izgleda.
Govori se i o mogućnosti za Chucky vs Leprechaun filmu, koja se vjerojatno u dugo vremena neće dogodit. Nisam neki velik fan Leprechauna , mislim dobar je negativac ,no filmovi su mu jadni . Volio bi vidjeti Chucky vs Leprechaun ako je moguće, mislim da bi moglo biti zabavno barem kao Frddy vs Jason film.
Fanovi su izrazili želju da se vrati Andy Barclay (heroj iz prva tri djela) i da bude više horror elemenata nego komedije.
Pa sada ja bi volio vidjet još nastavka . Ja samo molim da vrate Chucky ,a da mu bace ženu i djete u koš za smeće(bilo mi je puno draže kad je bio solo killer). Bilo bi i ljepo vidjeti povratak Andya jer mi je bio draži nego likovi iz četvrtog i petog djela i da na redateljski stolac sjedne Tom Holland (redatelj orginala).
Pa budućnost će reći kakve planove za Chuckya imaju.
- 10:06 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (20)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo još jednog bloga za recenziju filmova . Recenziram razne filmove ali najviše horrore jer mi je ipak to najdraži žanar. Nači će se i tu koji akcijski ili humorističan film. Ne pišem baš previše o filmu , no manje više napišem ono kaj mislim da je najvažnije. Meni je u filmu opčenito najvažnija zabava, ali i ostli su elementi isto važni, no zabava je ipak na prvom mjestu. Nadam se da će blog dosta dugo trajat , da će se meni dati pisati recenzije i da čete vi uživati čitajući moje recenzije.

Ovako ocjenjujem:
1- sranje
2- podnošljivo
3- dobro
4- vrlo dobro
5- odlično

Linkovi

Filmovi